FRI FRAGT VED 599,-

|

PERSONLIG KUNDESERVICE

|

FOKUS PÅ BÆREDYGTIGHED

Handelsbetingelser

Bemærk: Prop & Pagne sælger kun alkohol til personer over 18 år. 

Betaling
Prop & Pagne modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Prop & Pagne bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. 

Levering
Prop & Pagne afsender onsdag og fredag. Forventet leveringstid: 1-2 dage fra afsendelsestidspunkt (søndag undtaget).

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet.

Prop & Pagne vil dække returneringsomkostninger, men send i første omgang et billede og beskrivelse på mail.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Prop & Pagne
Østergade 16, st. th.
7620 Lemvig

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende jeres bankoplysninger, så jeg kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@propogpagne.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Åbnede flasker tages ikke retur. Er der noget i vejen med flaskens indhold, så kontakt os hurtigst muligt. Så finder vi ud af en løsning. 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@propogpagne.dk